середу, 8 лютого 2017 р.

Корпоративна листівка - формуємо імідж в привітанні

Фірмові листівки - це чудова нагода не тільки привітати клієнтів і партнерів по бізнесу з прийдешніми святами, а й ненароком нагадати про себе, підкресливши високий імідж компанії. Зробити це слід витончено і ефектно. З таким завданням відмінно впорається корпоративна вітальна листівка!

В еру цифрових технологій електронні картинки і flash-листівки майже витіснили традиційні друковані. Але останнім часом мода на них повертається, і це не дивно - хіба може бути щось миліше справжньою вітальної листівки з картону, підписаної від руки, повної щирості і тепла.
Сьогодні оборот вітальних листівок в світі складає 15 млрд штук на рік. США є світовим лідером по друку листівок. У Штатах цим бізнесом займаються понад 500 компаній. Саме американська фірма «Hallmark» стала найбільшим виробником вітальних листівок. Друковані товари під цією торговою маркою з зображеннями відомих плюшевих ведмедиків Тедді випускаються у всьому світі.

А ось привітання у вигляді ділової листівки тільки набирають обертів. Така листівка не відправиться в корзину, а неодмінно залишиться на робочому столі, де пробуде довгий час, нагадуючи про дарітеле.Кроме того, за допомогою такого приємного привітання можна встановити довірчі відносини з клієнтами або партнерами по бізнесу.

Існує кілька способів виготовлення корпоративних вітальних листівок. Барвисті, яскраві листівки найчастіше друкуються на цифровому обладнанні. Такий спосіб виготовлення має кілька переваг: дешевизна і висока якість продукції. Зазвичай листівки друкують на меловке, але часто використовуються і інші види гладкого паперу. Шовкотрафаретний спосіб використовується для створення досить дорогих «престижних» листівок. Цей спосіб дозволяє друкувати зображення на текстурной папері, з додаванням конгреву або тиснення - для того, щоб листівка виглядала ефектніше. Зустрічаються листівки з напиленням і глянсовим блиском, а також химерної форми, яка виходить за допомогою висічки. Іноді листівки настільки оригінальні, що самі можуть служити окремим подарунком.

Щоб листівка стала ефективним засобом формування сприятливого іміджу компанії, варто врахувати кілька важливих деталей: для створення фірмового привітання варто використовувати не тільки корпоративну айдентику бренду, але і оригінальні поліграфічні фішки - тиснення фольгою, фігурна висічка, різні види лакування - вони зроблять ваше вітальне послання ще більш презентабельним.

Немає коментарів:

Дописати коментар